Rachunek przepływów pieniężnych od podstaw – warsztaty
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 27 listopada 2025r. godz. 9.00 - 15.30 (8 godz. lek.)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy
Szkolenie adresowane jest do:
- księgowych
- osób odpowiedzialnych za sporządzanie sprawozdań finansowych
- analityków i kontrolerów finansowych
- pracowników instytucji finansowych
Cel szkolenia:
Celem kursu jest praktyczna nauka sporządzania rachunku przepływów pieniężnych od podstaw
WYKŁADOWCA
dr Katarzyna Żuk - dr nauk ekonomicznych; posiada wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w KUL, WSPA, WSB, Akademia Zamojska, SKwP; główny księgowy w firmach produkcyjnych, w spółce giełdowej, posiada doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych, w tym rachunku przepływów pieniężnych według ustawy o rachunkowości oraz MSR/MSSF.
PROGRAM
- Rachunek przepływów pieniężnych – zagadnienia ogólne
- podstawa i metody sporządzania rachunku przepływów pieniężnych
- Charakterystyka rodzajów działalności prezentowanych w rachunku przepływów pieniężnych
- Harmonogram czynności sporządzania RPP
- Metoda pośrednia sporządzania rachunku przepływów pieniężnych
- Działalność operacyjna – korekty wyniku finansowego oraz bilansowe zmiany stanu
- Przepływy pieniężne działalności inwestycyjnej
- Przepływy pieniężne działalności finansowej
- Praktyczne zadanie - sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych metodą pośrednią.
OPŁATA
- 450 zł brutto od osoby
- 420 zł brutto od osoby - cena dla członków Stowarzyszenia*
*Warunkiem uzyskania zniżki dla członków, jest na bieżąco uregulowana składka członkowska
Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego SKwP w Gorzowie Wlkp. Pekao S. A. I Oddział w Gorzowie Wlkp. nr 44 1240 3549 1111 0000 4431 1081
Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf),
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Informacje dotyczące udziału w szkoleniu:
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
- Rezygnacja za udział w szkoleniu wymagana bezwzględna forma pisemna za pośrednictwem poczty mailowej najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem.
- Szkolenie odbędzie przy użyciu platformy do zdalnego prowadzenia zajęć Microsoft TEAMS
- Wymagania techniczne: komputer z kamerą i głośnikiem, dostęp do Internetu (przeglądarka Chrome lub Edge)
- Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką.
Materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Serdecznie zapraszamy!