search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
02.12.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
szkolenie
Tryb:
O/O Gorzów Wlkp. ONLINE
Opłata:
480,- zł od osoby
450,- zł Cena dla członków
Zapisz się

Prowadzenie ksiąg rachunkowych i polityka rachunkowości w świetle nowego obowiązku przesyłania struktur JPK-KR-PD oraz JPK- ST-KR do organów podatkowych. Praktyczne zagadnienia i pomoc w oznaczaniu znacznikami planu kont oraz sposobu prowadzenia ewidencji. 

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 02 grudnia 2025 r. od godz. 09.00-15:00 (8 godz. lek.)
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

Małgorzata Mazurkiewicz - biegły rewident, wykładowca SKwP z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości.

PROGRAM

  1. Obowiązek sporządzania JPK_KR_PD i JPK_ST_KR według przepisów prawa:
    • podmioty objęte raportowaniem
    • okresy objęte raportowaniem
    • obligatoryjne i fakultatywne przekazywanie danych w plikach
    • struktury logiczne przewidziany dla poszczególnych grup podatników
  2. Omówienie zawartości struktur:
    • zawartość struktury JPK_KR_PD – m.in. rozszerzenie o pozycje dotyczące  sprawozdania finansowego oraz pozycje identyfikujące zdarzenia pod względem  podatkowym:
      • dane identyfikacyjne kontrahenta podatnika
      • numer identyfikujący fakturę w Krajowym Systemie e-Faktur
      • znaczniki identyfikujące konta rachunkowe
      • nota podatkowa czyli węzeł podatkowy – wysokość, rodzaj i typ różnicy pomiędzy wynikiem bilansowym i podatkowym
      • trwałe i przejściowe różnice pomiędzy prawem bilansowym i podatkowym  - rozróżnienie typów różnic w oznaczeniu kont
    • zawartość struktury JPK_ST_KR czyli szczegółowa ewidencja środków trwałych i wnip:
      • zawartość i podstawowe zasady prowadzenia ewidencji bilansowej oraz  podatkowej środków trwałych i  WNiP
      • zasady wprowadzania i likwidacji  środków trwałych oraz WNiP w ewidencji JPK_ST_KR
      • zwiększenie zawartości  ewidencji o dane wskazane w rozporządzeniu
  3. Praktyczne przykłady ujęcia zdarzeń gospodarczych w księgach i ich prezentacja w JPK_KR_PD
    • odwracanie  się różnic przejściowych -  wpływ na ujęcie w księgach rachunkowych i podatkowych:
      • zasady ujmowania zdarzeń rozpoznawanych odmiennie w prawie bilansowym i podatkowych
      • zasady ujmowania rezerw w ewidencji JPK_KR_PD
      • wykorzystanie albo rozwiązanie rezerwy – sposób ujęcia w ewidencji JPK_KR_PD
    • zdarzenia występujące po dniu bilansowym i sposób ich ujmowania w strukturze JPK_KR_PD:
      • przychody oraz koszty dotyczące roku obrotowego występujące przed i po sporządzeniu sprawozdania finansowego
      • przychody oraz koszty dotyczące roku obrotowego występujące przed i po zatwierdzeniu  sprawozdania finansowego
      • wpływ zdarzeń po dniu bilansowym na rozliczenie roczne podatkowe ujęte w JPK_KR_PD
    • prezentacja danych  w pozycjach informacyjnych sprawozdania finansowego
  1. Wdrożenie struktury JPK_KR_PD oraz JPK_ŚT – wymiana doświadczeń, dyskusja, odpowiedzi na pytania uczestników

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku. Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu portalu clickmeeting.pl

OPŁATA

  • 480 zł brutto od osoby 
  • 450 zł brutto od osoby - cena dla członków Stowarzyszenia**Warunkiem uzyskania zniżki dla członków, jest na bieżąco uregulowana składka członkowska

Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego SKwP w Gorzowie Wlkp. Pekao S. A. I Oddział w Gorzowie Wlkp. nr 44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Cena obejmuje

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

W ramach szkolenia zapewniamy
- udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf),
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Informacje dotyczące udziału w szkoleniu
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
- Rezygnacja za udział w szkoleniu wymagana bezwzględna  forma pisemna za pośrednictwem poczty mailowej najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem.
- Szkolenie odbędzie przy użyciu platformy do zdalnego prowadzenia zajęć Microsoft TEAMS
- Wymagania techniczne: komputer z kamerą i głośnikiem, dostęp do Internetu (przeglądarka Chrome lub Edge)
- Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką.

Materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisz się

Dane uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Kod rabatowy
Dane drugiego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane trzeciego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane czwartego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane piątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane szóstego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane siódmego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane ósmego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane dziewiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane dziesiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane do faktury
Zniżka dla członków SKwP
* pola wymagane

Deklaracja uczestnika szkolenia

ul. Sikorskiego 81
66-400 Gorzów Wlkp.

tel. 95 722 53 91
kom. 690 822 256
kom. 603 794 404
fax 95 722 53 91

biuro@gorzow.skwp.pl
szkolenia@gorzow.skwp.pl

44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

close