search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
03.02 - 06.03.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
16:15
Typ:
Kurs
Tryb:
popołudniowy
Opłata:
900,- zł od osoby
860,- złCena dla członków
Zapisz się

Kurs rachunkowości budżetowej podstawy (Online)

- 42 godz. lek.

 

PLANOWANY TERMIN I MIEJSCE ROZPOCZĘCIA KURSU

  • 03 luty 2025 r. (poniedziałek) godz. 16.15 - 20.15 
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

Celem kształcenia jest poznanie zasad rachunkowości budżetowej , zasad finansów publicznych oraz praktyczne przygotowanie do wykonania  zadań     w zakresie rachunkowości budżetowej.  Teoretycznie i praktyczne przygotowuje jego uczestników  do pracy  w pionach finansowo-księgowych jednostek samorządu terytorialnego , państwowych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładach budżetowych.

Tematyka kursu obejmuje: podstawowe informacje z zakresu finansów publicznych, szczególne  zasady rachunkowości budżetów jednostek samorządu terytorialnego, zakładów budżetowych, organów podatkowych, sprawozdawczości finansowej i budżetowej.

Ćwiczenia - typowe księgowania na kontach do bilansu rocznego. Opracowanie bilansu rocznego.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób rozpoczynających pracę w księgowości   jednostek  sektora finansów publicznych.

Zajęcia dydaktyczne prowadzone są w formie wykładów z dużą ilością przykładów praktycznych.

WYKŁADOWCA: Karol Bednarek

PROGRAM KURSU

  1. Budżet w systemie finansowym państwa i jednostek samorządu terytorialnego: istota budżetu i jego struktura, zasady budżetowe, formy organizacyjne gospodarki budżetowej, szczegółowa klasyfikacja budżetowa wraz z przykładami jej zastosowania, zasady gospodarki finansowej jednostek sfery budżetowej, zakładowy plan kont
  2. Ogólna charakterystyka rachunkowości sektora finansów publicznych: podstawy prawne rachunkowości sektora finansów publicznych, cechy specyficzne i zasady rachunkowości jsfp, organizacja rachunkowości i rola głównego księgowego.
  3. Księgowanie typowych operacji na kontach organu oraz kontach jednostki.
  4. Sprawozdawczość budżetowa oraz sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
  5. Sporządzenie bilansu organu, bilansu jednostki, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostki
  6. Metody i terminy przeprowadzania inwentaryzacji.
  7. Dyscyplina finansów publicznych.
  8. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

TRYB

Kurs trwa przez okres ok. 2 miesięcy, zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych (16:15 – 20:15) raz lub dwa razy w tygodniu.

HARMONOGRAM

Lp. Data zajęć Dzień Ilość jedn. dydakt. Godziny zajęć W tym przerwy
1 03.02.2025r. poniedziałek 5 godz. 16:15 – 20:15 15 min.
2 06.02.2025r. czwartek 5 godz. 16:15 – 20:15 15 min.
3 10.02.2025r. poniedziałek 5 godz. 16:15 – 20:15 15 min.
4 13.02.2025r. czwartek 5 godz. 16:15 – 20:15 15 min.
5 17.02.2025r. poniedziałek 5 godz. 16:15 – 20:15 15 min.
6 20.02.2025r. czwartek 5 godz. 16:15 – 20:15 15 min.
7 24.02.2025r. poniedziałek 4 godz. 16:15 – 19:25 10 min.
8 03.03.2025r. poniedziałek 4 godz. 16:15 – 19:25 10 min.
9 06.03.2025r. czwartek 4 godz. 16:15 – 19:25 10 min.

CZAS TRWANIA

42 godziny zajęć dydaktycznych

SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA

Formą zaliczenia kursu są obecności  na 70% godzin lekcyjnych. Uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu, zgodnie z § 23 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175), wydawane przez Oddział Okręgowy SKwP w Gorzowie Wielkopolskim, w ramach którego działa niepubliczna placówka kształcenia ustawicznego będąca organizatorem kursu. Podstawą do sporządzenia protokołu zaliczenia jest  lista obecności.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Kurs w trybie on-line, (tzw. webinar) będzie realizowany poprzez platformę microsoft Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

Uczestnicy będą mogli kontaktować się z wykładowcą zadając pytania online lub na czacie.

OPŁATA

  • 900 zł brutto od osoby
  • 860 zł brutto od osoby - cena dla członków SKwP*

*Warunkiem korzystania ze zniżek w opłacie za kurs jest co najmniej roczne członkostwo w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce i terminowe opłacanie składek

Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego SKwP w Gorzowie Wlkp. Pekao S. A. I Oddział w Gorzowie Wlkp. nr 44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.S

Materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisz się

Dane uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Kod rabatowy
Danedrugiego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danetrzeciego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Daneczwartego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danepiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Daneszóstego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danesiódmego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Daneósmego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danedziewiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danedziesiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane do faktury
Zniżka dla członków SKwP
* pola wymagane

Deklaracja uczestnika szkolenia

ul. Sikorskiego 81
66-400 Gorzów Wlkp.

tel.95 722 53 91
kom.690 822 256
kom. 603 794 404
fax95 722 53 91

biuro@gorzow.skwp.pl
szkolenia@gorzow.skwp.pl

44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

close