search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
10.03.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
17:00
Typ:
Kurs
Tryb:
popołudniowy
Opłata:
850,- zł od osoby
800,- złCena dla członków
Zapisz się

KURS KADROWY - 48 godz. (ON-LINE)

 ROZPOCZĘCIE KURSU 10.03.2025r., godz. 17:00

CEL

Przygotowanie do pracy w działach personalno-kadrowych, praktyczne opanowanie umiejętności prowadzenia dokumentacji personalnej.

PROGRAM
Nawiązanie stosunku pracy

  • Umowy cywilnoprawne czy umowa o pracę zasady stosowania
  • Źródła prawa pracy, akty prawne wewnątrzzakładowe, wzajemne zależności,
  • Nawiązanie stosunku pracy, rekrutacja, dane pozyskiwane od kandydata do pracy,
  • Umowa o pracę -treść,
  • Informacja o warunkach zatrudnienia,
  • Wstępne, okresowe i kontrolne badania profilaktyczne pracowników,
  • Wstępne i okresowe szkolenia BHP,
  • Rodzaje umów o pracę.

Dokumentacja Pracownicza

- Zasady prowadzenia akt osobowych pracownika,

  • zawartość części A akt osobowych,
  • zawartość części B akt osobowych,
  • zawartość części C akt osobowych,
  • zawartość części D akt osobowych,
  • zawartość części E akt osobowych,

- Długość okresu przechowywania dokumentów pracowniczych i możliwość jego skrócenia,

- Forma przechowywania dokumentacji pracowniczej,

- Dokumentacja dotycząca ewidencji czasu pracy,

- Pozostała dokumentacja pracownicza,

Zmiany warunków pracy i płacy w trakcie zatrudnienia

  • Wypowiedzenie zmieniające,
  • Porozumienie zmieniające, aneks,
  • Powierzenie wykonywania innej pracy z art. 42 kp,
  • Ponowne zatrudnienie tego samego pracownika,
  • Wniosek o bezpieczne warunki zatrudnienia,

Zakaz wykonywania pracy konkurencyjnej

  • zakaz konkurencji – zasady zawierania umów o zakazie konkurencji.

Zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników

Urlopy pracownicze i inne nieobecności w pracy

  • Urlop wypoczynkowy inne zwolnienia od pracy – „urlopy okolicznościowe”,
  • Urlopy szkoleniowe,
  • Urlop bezpłatny,
  • Zwolnienia lekarskie,
  • Zasiłek opiekuńczy,
  • Urlopy macierzyńskie,
  • Urlopy rodzicielskie,
  • Urlopy wychowawcze,
  • Urlopy ojcowskie.

Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy

  • Definicje i normy czasu pracy,
  • Okresy wypoczynku,
  • Przerwy,
  • Praca w godzinach nadliczbowych - zasady rekompensaty pracy w godzinach nadliczbowych,
  • Godziny nadliczbowe kadry zarządzającej,
  • Przestój,
  • Dyżur,
  • Praca w porze nocnej,
  • Systemy czasu pracy,
  • Rozliczanie i ewidencja czasu pracy.

Praca zdalna

  • Praca zdalna okazjonalna,
  • Praca zdalna na wniosek pracownika rodzica dziecka,
  • Polecenie pracy zdalnej,
  • Miejsce pracy zdalnej,
  • Odwołanie pracy zdalnej,
  • Pokrywanie kosztów pracy zdalnej.

Rozwiązanie stosunku pracy

  • Sposoby rozstania z pracownikiem: za wypowiedzeniem, na mocy porozumienia stron, bez wypowiedzenia, z upływem okresu, na który była zawarta umowa o pracę,
  • Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z art. 52 z art. 53 kodeksu pracy,
  • Świadectwo pracy w szczegółach,

ILOŚĆ GODZIN

  • 48 godzin zajęć dydaktycznych

TRYB ZAJĘĆ

  • Zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych dwa razy w tygodniu
  •  w godz. od 17.00 do 20.15

HARMONOGRAM

Lp. Data

zajęć

Dzień Ilość jedn. dydakt. Godziny zajęć W tym przerwy
1 10.03.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
2 12.03.2025r. środa 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
3 17.03.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
4 24.03.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
5 26.03.2025r. środa 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
6 31.03.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
7 02.04.2025r. środa 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
8 07.04.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
9 09.04.2025r. środa 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
10 14.04.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
11 23.04.2025r. środa 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.
12 28.04.2025r. poniedziałek 4 godz. 17:00 – 20:15 15 min.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Kurs w trybie on-line, (tzw. webinar) będzie realizowany poprzez platformę  microsoft teams. Każdy uczestnik otrzyma indywidualne konto z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

Uczestnicy będą mogli kontaktować się z wykładowcą zadając pytania online lub na czacie.

OPŁATA

  • 850 zł brutto od osoby
  • 800 zł brutto od osoby - cena dla członków SKwP*

*Warunkiem uzyskania zniżki dla członków, jest na bieżąco uregulowana składka członkowska.

Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego SKwP w Gorzowie Wlkp. Pekao S. A. I Oddział w Gorzowie Wlkp.

nr 44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Cena obejmuje

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

W RAMACH SZKOLENIA ZAPEWNIAMY

- udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf),
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

INFORMACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU

- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pisemne zgłoszenie (przycisk ZAPISZ SIĘ) oraz dokonanie wpłaty najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia.
- Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
- Rezygnacja za udział w szkoleniu wymagana bezwzględna forma pisemna za pośrednictwem poczty mailowej najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem.
- Szkolenie odbędzie przy użyciu platformy do zdalnego prowadzenia zajęć
- Wymagania techniczne: komputer z kamerą i głośnikiem, dostęp do Internetu ( przeglądarka Chrome lub Edge)
- Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką.

Serdecznie zapraszamy!

 

Zapisz się

Dane uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Kod rabatowy
Danedrugiego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danetrzeciego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Daneczwartego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danepiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Daneszóstego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danesiódmego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Daneósmego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danedziewiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Danedziesiątego uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Prosimy podać kontaktowy numer telefonu (np +48 111 111 111 / 123456789 / 61 123 45 67 89). Prosimy wpisać tylko 1 numer.
Dane do faktury
Zniżka dla członków SKwP
* pola wymagane

Deklaracja uczestnika szkolenia

ul. Sikorskiego 81
66-400 Gorzów Wlkp.

tel.95 722 53 91
kom.690 822 256
kom. 603 794 404
fax95 722 53 91

biuro@gorzow.skwp.pl
szkolenia@gorzow.skwp.pl

44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

close