search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
16.11., 23.11.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
08:00
Typ:
Kurs
Tryb:
O/O Gorzów Wlkp. ONLINE
Opłata:
690,- zł od osoby

enova365 - kurs od podstaw

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 16 i 23 listopada  2025 r. od godz. 08.00  (łącznie 16 godz. lek.)
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line. Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
  • Kurs uzupełniający do kursu I stopnia certyfikacji "Dla kandydatów na księgowego - poziom podstawowy"

Cel szkolenia:

Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką kursu. Kurs stanowi uzupełnienie i poszerzenie wiedzy m.in. dla Słuchaczy kursów I stopnia realizowanych przez SKwP z zakresu pracy i księgowania na programie finansowo-księgowym. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

Czas trwania szkolenia wynosi 16 godzin lekcyjnych.

WYKŁADOWCA: 

mgr Piotr Schröder - specjalista praktyk, magister finansów i rachunkowości, ukończył studia doktoranckie na wydziale Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywa pracując jako księgowy w podmiocie zajmującym się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i podatkowych. Prowadzi zajęcia z zakresu rachunkowości na Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest w trakcie postępowania kwalifikacyjnego na biegłego rewidenta. Członek Komisji ds. Młodzieży, działającej przy Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie. Wykładowca w Oddziale Okręgowym SKwP w Krakowie w zakresie rachunkowości.

PROGRAM

1.Wprowadzenie do programu

  • logowanie do systemu
  • omówienie modułów programu
  • zaznajomienie Uczestnika z konfiguracją programu i bazy

2.Plan kont:

  • konta syntetyczne
  • konta analityczne
  • konta słownikowe

3.Bilans otwarcia:

  • wprowadzanie sald początkowych
  • wprowadzanie rozrachunków z poprzedniego okresu

4.Faktury zakupu i sprzedaży w walucie polskiej:

  • ewidencja faktur zakupu
  • ewidencja faktur sprzedaży
  • importowanie faktur sprzedaży z innego programu

5.Moduł Handel:

  • wprowadzanie kartoteki towaru
  • wprowadzanie zakupu towarów
  • wprowadzanie sprzedaży towarów

6.Ewidencja listy płac i deklaracji:

  • dekretacja listy płac
  • dekretacja deklaracji kadrowo-płacowych (DRA, PIT-4, PPK)
  • weryfikacja poprawności zapisów (rozliczenia księgowe)

7.Ewidencja środków pieniężnych

  • wprowadzanie raportu kasowego
  • import wyciągów bankowych
  • analiza rozrachunków
  • generowanie przelewów
  • wprowadzanie delegacji
  • generowanie dokumentów rozliczeniowych (rozliczenie zaliczki, kompensata, cesja)

8.Środki trwałe:

  • zakup i ujęcie środków trwałych
  • likwidacja środka trwałego
  • generowanie amortyzacji

9.Ewidencja VAT

  • rejestry VAT
  • deklaracja VAT

10. Omówienie zestawień księgowych:

  • zestawienie obrotów i sald
  • generowanie deklaracji podatkowych
  • generowanie bilansu
  • generowanie rachunku zysków i strat

Metody pracy:

Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o:

  • zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi (studia przypadków i ich analiza),
  • stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
  • naukę własną słuchacza.

Efekty kształcenia:
Po zakończeniu kursu słuchacz powinien:
1. Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie wiedzy w zakresie objętym programem kursu
2. Umiejętności: posługuje się programem enova365
3. Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej

OPŁATA

  • 690 zł brutto od osoby

Należność za udział w szkoleniu prosimy wpłacać na rachunek bankowy Oddziału Okręgowego SKwP w Gorzowie Wlkp. Pekao S. A. I Oddział w Gorzowie Wlkp. nr 44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Cena obejmuje

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf),
  • zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

ORGANIZACJA

  • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i zapłata należności w terminie wskazanym przez Organizatora (przed realizacją).
  • Szkolenie odbędzie przy użyciu portalu clickmeeting.pl
  • Wymagania techniczne komputera: procesor dwurdzeniowy 2GHz, 2 GB pamięci RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS3, połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps), głośniki/kamera/mikrofon.
  • Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania poniższą tematyką.

Serdecznie zapraszamy!

ul. Sikorskiego 81
66-400 Gorzów Wlkp.

tel. 95 722 53 91
kom. 690 822 256
kom. 603 794 404
fax 95 722 53 91

biuro@gorzow.skwp.pl
szkolenia@gorzow.skwp.pl

44 1240 3549 1111 0000 4431 1081

close